Friday 30 November 2012

~bUrgEr kOmtAr~ pAuh dE gArdEn

My Encik Cinta ajak p round2 penang...katanya nak belanja makan kat restoran pauh de garden ni la...before menjejak kaki ke sana aku dengan semangat berkobar-kobar google search la dulu tempat ni...nak tau jugak la pe yang special sangat tempat ni sampai dia ajak aku p sini...
so, setelah stalk kat link ni depauhgarden.blogspot.com hati melonjak nak p...hehe...dah berkenan kowt ngan suasana dia yang santai dan cantik tu...
pada hari yang dijanjikan, sampai sana tengok ramai gak la orang...restoran ni jadi pilihan sebab burger dia yang memang marvelous habis...haha...1st tu aku teringin nak makan chicken chop memandangkan dah lama aku x makan chicken chop tapi tokwan tu nak makan burger...dalam keadaan terpaksa jgk r aku ikut dia makan burger memandangkan burger king kowt...memang besar...makan sorang memang xkan habis...at last x sia-sia jugak r makan burger pown berbaloi jugak la aku ikut cakap dia kan...(^_^)

nampak x burger tu...memang besaq kan...hehe


burger KOMTAR daging special...yummy


thanks eh yunk...nanti ada masa free kita p lagi k kat sini...pasni nak makan chicken chop plak...hehe...hari tu saya ikut awak so pasni awak kena la ikut selera saya plak k...(^_^)


No comments: